,
سبد خالی است
ورود

بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی

بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی

آشنایی با بهترین شیرآلات، فرآیند تصمیم گیری در زمان خرید را بهبود می بخشد. احتمالاً شما هم هنگام انتخاب شیرآلات با این سوال ها در ذهن خود روبرو شده اید: بهترین شیرآلات چه ویژگی هایی دارند؟ پرفروش ترین شیرآلات ایرانی چرا محبوب هستند؟ در رتبه بندی شیرآلات ایرانی بهترین برند شیرآلات چیست؟ و... در این مقاله لیست بهترین شیرآلات ایرانی که از برندگان مسابقه طراحی صنعتی آیدیران هستند، معرفی می شوند و در انتها ویژگی های بهترین شیرآلات به صورت کاربردی بررسی می شوند.

معرفی پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی

در میان شیرآلات پرفروش، قطعاً جایگاهی برای بهترین شیرآلات ایرانی نیز وجود دارد. لزوماً پرفروش ترین شیرآلات، برندهای خارجی نیستند و با نگاهی به تاریخچه شیرآلات درخواهید یافت که در ایران نیز تکنولوژی ساخت بهترین شیرآلات پیشرفت های بسیاری داشته است. در حال حاضر در ایران بسیاری از بهترین برندهای شیرآلات بهداشتی در حال رقابت هستند و با بررسی کافی می توانید مدل مورد نظر خود را از میان پرفروش ترین شیرآلات ایرانی انتخاب نمایید. اگر طراحی خاص و کیفیت بالای شیرآلات برای شما اهمیت دارد، آشنایی با مدل های زیر را از دست ندهید!

مدل توکا از بهترین شیرآلات ایرانی است

مدل توکای شیرآلات کاویان به عنوان محصول منتخب مسابقه آیدیران در سال 97، موفق به دریافت نشان 3 ستاره طلایی شد. این ست شیرآلات، از شیرآلات ایرانی با کیفیت و برگرفته از فرم پرنده است که به دلیل فرم خاص، مراحل تولید پیچیده ای دارد. وزن این مدل خصوصاً شیر توالت و شیر دوش بالاست و قطعات این شیر ابعاد نسبتاً بزرگی دارند.

مدل توکا یکی از  بهترین شیرآلات ایرانی است.

نصب آسان در نظر گرفته شده برای شیر توکا، نصب آن را به راحتی توسط کاربران غیر فنی نیز امکان پذیر می سازد. علاوه بر این کارتریج 35 و سرشیر کاهنده مصرف آب بکار رفته در این شیر، مصرف کننده را از خرید تجهیزات کاهنده مصرف آب بی نیاز می سازد. در عین حال فشار آب مناسب، ارگونومی و چرخش 360 درجه علم روشویی و ظرفشویی این شیر، لذت صرفه جویی در مصرف آب را برای کاربران فراهم می آورد. اگر به دنبال خرید بهترین شیرآلات ایرانی هستید، توکا می تواند انتخاب مناسبی باشد.

یکی از بهترین شیرآلات ایرانی مدل کارن است

پیش از این در سال 94، شیرآلات کاویان برای اولین بار در بین برندهای بهترین شیرآلات ایرانی با طرح کارن، برگزیده مسابقه طراحی صنعتی آیدیران شد. کارن به معنای جسور، از طرح های انحصاری شیرآلات کاویان است که از شیرآلات خارجی و شیرآلات ایرانی کپی برداری نشده است. کارن توسط واحد طراحی شیرآلات کاویان، طراحی و سپس در واحد تولید شیرآلات کاویان تولید آزمایشی و در نهایت تولید انبوده شده است. قیمت شیرآلات کارن در رده قیمت شیرآلات لوکس بازار قرار می گیرد و دلیل این قیمت گذاری طراحی خاص، وزن بالای قطعه و دشواری های تولید آن است.

بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟

مدل بیتا از پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی است

شیرآلات کاویان در سال 96، برای بار دوم و به واسطه طرح شیرآلات اهرمی بیتا موفق به دریافت نشان 2 ستاره در مسابقه طراحی صنعتی ایرانی (آیدیران) شد. شیرآلات بیتا نیز از بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی است. طراح آن از پرنده قو الهام گرفته شده است و حس وقار با توجه به علم بلند و تنه متناسب این محصول به بیننده منتقل می شود. پیش از خرید شیرآلات، مشخصات شیرآلات لوکس بیتا در رنگ های طلایی، رزگلد، زیتونی، کروم، سفید، و مشکی را در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان مشاهده نمایید.

کدام برند شیرآلات بهتر است؟

مدل آسا در بین پرفروش ترین و خاص ترین شیرآلات ایرانی است

به جرأت می توان شیرآلات آسا را از بهترین شیرآلات ایرانی دانست. بدنه این شیر از شمش برنج تو پُر و به وسیله ماشین آلات دقیق سی ان سی تراشیده شده است که کیفیت بالای آن را در گذر زمان تضمین می کند. پرداخت بدنه این شیر نیز به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است، به نحوی که سطحی کاملاً آینه ای و بدون اعوجاج دارد. علاوه بر طرح مینیمال و خاص، صرفه جویی در مصرف آب نیز در طراحی آسا مورد توجه بوده است. همچنین امکان نصب آسان در نظر گرفته شده، نصب شیرآلات توسط کاربران غیرفنی را نیز به سهولت امکانپذیر می سازد.

شیر روشویی آسا؛ ازبهترین شیرآلات در رتبه بندی شیرآلات ایرانی

علم تخت مدل آسا به جای چرخش بر روی محور عمودی خود و از نقطه اتصال به تنه شیر، بر روی محور افقی خود و از نقطه اتصال به بخش عمودی علم می چرخد. از طرفی علم مدرن با زاویه 90 درجه، خصوصا در ظرفشویی آسا باعث سهولت شستشوی ظروف می گردد.

معرفی مدل تیدا، یکی از جذاب ترین و بهترین شیرآلات ایرانی

تیدا به معنی دختر خورشید است. این مدلِ پرفروش شیرآلات کاویان که در سال 94 با الهام از فرم پنگوئن طراحی و تولید شد. ایده اصلی طراحی شیرآلات تیدا، تولید شیرآلاتی خاص با قیمتی مناسب است تا اقشار مختلف جامعه امکان خرید بهترین شیرآلات ایرانی به قیمت مناسب را داشته باشند. رنگ طلایی-زیتونی آن، فضایی آنتیک ایجاد می کند و برای دکوراسیون های خاص بسیار مناسب است. این ست شیرآلات پرفروش اولین شیرآلات با کارتریج 25 تولید شده در ایران است.

شیر روشویی تیدا یکی از بهترین شیرآلات ایرانی است.

بهترین شیرآلات چه ویژگی هایی دارند؟

تشخیص بهترین شیرآلات صرفاً با بررسی ظاهر آنها امکانپذیر نیست. حتما درباره ویژگی هایی مانند کیفیت آلیاژ، کیفیت مواد به کار رفته در آبکاری و لوازم درون شیر و مقاومت بالای بهترین شیرآلات شنیده اید. اما آیا امکان بررسی و اطمینان از این ویژگی ها در زمان خرید وجود دارد؟ متاسفانه خیر! اما چند نکته وجود دارد که توجه به آنها در انتخاب بهترین شیرآلات تاثیر مثبتی دارد.
  1. بهترین شیرآلات گارانتی معتبر دارند: ضمانتنامه معتبر نشان دهنده اطمینان تولید کننده به کیفیت شیرآلات خود است و خیال شما را بابت دردسرهای احتمالی راحت می کند.
  2. بهترین شیرآلات کیفیت پرداختکاری بالایی دارند: به سطح شیرآلات مورد نظر خود دقت کنید. در صورت مشاهده موج بر روی آن، مرحله پرداختکاری با دقت کافی انجام نشده است.
  3. بهترین و پرفروش ترین شیرآلات دارای نشان استاندارد هستند.

بهترین برندهای شیرآلات ایرانی کدام است؟

بهترین شیرآلات ایرانی کدام است؟ این سوالی است که احتمالاً همه افراد در هنگام خرید شیرآلات از خود می پرسند. از آنجا که شیرآلات بهداشتی و ساختمانی عمر بالایی دارد و از انواع کالای مصرفی نیست در صورتی که بهترین شیرآلات را انتخاب نکنید، پیش از پایان عمر مفید آن ها دچار دردسر تعویض و یا تعمیر شیرآلات می شوید. خبر خوب اینکه در حال حاضر برخی برندهای شیرآلات ایرانی از نظر کیفیت با شیرآلات خارجی رقابت می کنند! حالا که امکان بررسی جنس محصولات تولیدکنندگان مختلف در زمان خرید وجود ندارد چطور بهترین برند شیرآلات ایرانی را بشناسید؟

نکته مهم تمایز قائل شدن میان بهترین شیرآلات ایرانی بر اساس قدرت برند و بهترین شیرآلات ایرانی بر اساس کیفیت است. در نظر داشته باشید پرفروش ترین شیرآلات ایرانی و برندهای شناخته شده و معروف لزوماً دارای بهترین کیفیت نیستند. با کمی بررسی می توانید لیست شیرآلات ایرانی کمتر شناخته شده ای را بیابید که تمام تمرکز خود را بر روی نوآوری، کیفیت و خلاقیت گذاشته اند. استفاده از تجربه دوستان و آشنایان برای آشنایی با بهترین برند شیرآلات بسیار راه گشاست. علاوه بر این، ویژگی های ظاهری شیرآلات بهداشتی و ساختمانی مانند آبکاری با کیفیت و پرداختکاری بدون موج و معیارهایی مانند دارا بودن گارانتی و نشان استاندارد می تواند راهنمای شما در شناخت شیرآلات استاندارد ایرانی باشد. در نهایت، قیمت بهترین شیرآلات ایرانی حتماً نباید بسیار گران باشد بلکه شیرآلات ارزان با کیفیت و استاندارد نیز در بازار وجود دارد.

در هنگام خرید شیرآلات سوالات زیادی در مورد بهترین و پرفروش ترین شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی پیش می آید که پاسخ به آنها نیازمند تحقیق است. تشخیص بهترین شیرآلات صرفاً با بررسی ظاهر آنها امکانپذیر نیست؛ اما توجه به نکاتی مانند گارانتی و کیفیت پرداخت شیرآلات می توانند در بهترین انتخاب موثر باشد. بهترین شیرآلات ایرانی علاوه بر ظاهری خاص و جذاب، باید گارانتی معتبر نیز داشته باشند تا از پرفروش ترین شیرآلات شوند.


استفاده از این مقاله صرفا با لینک فعال مجاز است.

دسته بندی: دانستنی های شیرآلات بلاگ

ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

راهنمای گام به گام تعمیر گرفتگی و فشار کم شیر آشپزخانه

مزایا و معایب شیرآلات توکار چیست؟

راهنمای خرید شیرآلات توکار

معرفی انواع شیر پیسوار و کاربرد و جنس آن

شیرآلات مدرن؛ کنترل صوتی شیر ظرفشویی تا کاهش ترافیک اطراف سینک!

شیر مخلوط چیست و انواع آن کدام است؟

راهنمای خرید علم دوش

راهنمای ترمیم آبکاری شیرآلات دست دوم در منزل

مزایا و معایب شیرآلات طلایی (براق و مات)

آیا قیمت شیرآلات مورد نظر شما عادلانه است؟

راهنمای جامع خرید شیرآلات استاندارد و باکیفیت

بررسی جنس، کیفیت، مزایا و معایب شیرآلات سفید

شیرآلات بهداشتی کم مصرف لزوماً فشار آب را کاهش نمی دهد! چرا؟

چطور بهترین شیر حمام (شیر دوش حمام) را انتخاب کنیم؟

راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر توالت (شیر دستشویی)

بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی

راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر ظرفشویی (آشپزخانه)

قیمت خرید و مشخصات شیرآلات اهرمی

آیا می دانید تولید شیرآلات بهداشتی (شیرآلات ساختمانی) چگونه است؟

راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر روشویی

قیمت و خرید شیرآلات لوکس کاویان

شیرآلات ارزان کاویان

مقایسه انواع آبکاری و معرفی بهترین رنگ شیرآلات!

تولید و ساخت شیرآلات در ایران از چه سالی شروع شد؟

6 نکته درباره صرفه جویی در مصرف آب

تاریخچه شیرآلات در جهان

چرا شيرآب سرد هميشه درسمت راست تنه شيرآلات (از روبرو) قرار دارد؟

نظرات شما