,
سبد خالی است
ورود

شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد؟

شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد؟

محبوبیت شیرآلات روشویی پایه بلند، به دلیل گسترش استفاده از سینک های روشویی کابینتی، روز به روز بیشتر می شود. این نوع شیرآلات که بیشتر در حمام و سرویس های بهداشتی مدرن کاربرد دارد، معمولاً دارای طرحی چشمگیر و امروزی است.در این مقاله به بررسی تفاوت و مزایای شیر روشویی پایه بلند می پردازیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:


تفاوت شیر روشویی پایه بلند و معمولی

این نوع شیرآلات، چه ظاهری کلاسیک داشته باشند و چه مدرن، فضایی پیچیده و امروزی خلق می کنند و در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید می شوند. امروزه بیشتر ست های شیرآلات، دارای شیر روشویی پایه بلند نیز هستند و خریداران امکان انتخاب از میان شیر روشویی معمولی و شیر روشویی پایه بلندِ یک ست دارند. در نتیجه، نگرانی ای در مورد ست نشدن مدل شیر روشویی با سایر شیرآلات منزل وجود ندارد.

شیر روشویی پایه بلند

عملکرد شیر روشویی اهرمی پایه بلند با شیر روشویی اهرمی معمولی یکسان است: هر دو دارای کارتریج و دسته اهرمی هستند و جریان آب را به یک خروجی (آبریز) هدایت می کنند. فشار و دمای آب نیز در هر دو نوع شیر به یک روش کنترل می شود. تنها تفاوت، ارتفاع بلندتر شیر روشویی پایه بلند است که باید متناسب با ارتفاع سینک کاسه ای در نظر گرفته شود.

قیمت شیر روشویی پایه بلند، نیز تفاوت چندانی با قیمت شیر روشویی معمولی ندارد. البته که در دامنه قیمتی محصولات لوکس، امکان انتخاب گسترده تری برای خریداران وجود دارد.

مزایای شیر روشویی پایه بلند

  1. این نوع شیرآلات روشویی بر روی کابینت نصب می شود و باعث آزاد شدن فضای بالای سینک می شود. از این فضا می توان جهت قرار دادن آینه ای بزرگتر و یا طبقه بندی استفاده کرد.
  2. شیرالات اهرمی روشویی پایه بلند، فضایی مدرن و مینیمال پدید می آوردند و علاوه بر این بسیار کاربردی هستند.
  3. مناسب ترین شیرآلات برای سینک های کابینتی، شیرآلات پایه بلند روشویی است. استفاده از شیرهای روشویی معمولی و یا حتی شیرآلات ظرفشویی (که ارتفاع بیشتری دارند) در کنار این نوع سینک های فانتزی، به برخورد دسته اهرمی شیر به دیواره سینک و محدودیت حرکت آن می انجامد.
شیرآلات پایه بلند روشویی

با گسترش سینک های کاسه ای، تنوع و محبوبیت شیرآلات روشویی پایه بلند نیز بیشتر شده است. مدل های آنیتک این نوع شیرآلات نیز در بازار موجود است، اما خصوصاً در ایران تنوع چندانی ندارد. از آنجا که شیر روشویی پایه بلند بر روی کانتر یا کابینت نصب می شود، نه تنها شیک تر به نظر می رسد بلکه باعث خلوت شدن سینک نیز می گردد. همانطور که در راهنمای خرید شیر روشویی نیز بررسی شد، شیرآلات کاویان، از آلیاژ شمش برنج استاندارد تهیه شده اند و دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. تنوع در قیمت شیرآلات و مدل های شیر روشویی پایه بلند، امکان انتخاب مناسب ترین انواع شیر روشویی را برای خریداران فراهم می آورد.


استفاده از این مقاله صرفا با لینک فعال مجاز است.



دسته بندی: دانستنی های شیر روشویی بلاگ

ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
سعید 3 سال قبل
لغو
پاسخ
0-

سلام ارتفاع پایه شیر چند سانت است

شیرآلات کاویان 3 سال قبل
0-

سلام دوست عزیز، ارتفاع پایه شیر روشویی پایه بلند بر حسب مدل متفاوته. اگر مدل مورد نظرتون رو بفرمایید راهنماییتون می کنیم.

captcha
ارسال نظر

معرفی انواع شیر پیسوار و کاربرد و جنس آن

راهنمای قدم به قدم نصب شیر روشویی توکار

4 گجت کاربردی برای شیر روشویی شما!

راهنمای خرید و مقایسه انواع روشویی

بررسی خلاقانه ترین و جدید ترین مدل های شیرآلات روشویی!

شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد؟

معرفی مدل های شیر روشویی اهرمی ارزان کاویان

شیرآلات روشویی از نظر الزامات نصب چه تفاوتی دارند؟

راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر روشویی

نظرات شما