سبد خالی است
ورود
تاریخ:۱۳۹۴/۰۷/۲۰

اعطای تندیس طلایی و جایزه اول بخش طراحی محصول به شیرآلات کاویان در مسابقات آیدیران در سال 94

اعطای تندیس طلایی و جایزه اول بخش طراحی محصول به شیرآلات کاویان در مسابقات آیدیران در سال 94
شیرآلات کاویان در اولین دوره مسابقات سالانه طراحی صنعتی ایران (آیدیران) برگزار شده در مهر ماه ۱۳۹۴، با ارائه طرح کارِن مفتخر به دریافت تندیس طلایی و جایزه اول بخش طراحی محصول گردید.
همانطور که در سایت آیدیران نیز آمده است، امروزه، جامعه صنعتی ما، بیشتر از هر زمان دیگر پیگیر به ثمر نشاندن شعار “ تولید ملی” و “خرید محصولات داخلی” می باشد و موسسه طراحان صنعتی ایرانیان در جهت رشد و اعتلای رشته طراحی صنعتی، مسابقات جامع طراحی صنعتی ایران را در حوزه های مختلف راه اندازی نمود.
داوران در این مسابقه پس از ارزیابی معیارهایی نظیر کیفیت، نوآوری و خلاقیت در طراحی، سِت کارِن، طراحی شده توسط شیرآلات کاویان را به عنوان طرح برتر برگزیدند. همچنین آقای رالف ویگمن مدیر مسابقات طراحی صنعتی آی اف دیزاین (IF design)آلمان که یکی از مهمترین مسابقات در حیطه طراحی شناخته میشود، در این نمایشگاه حضور یافتند. ایشان از غرفه شیرآلات کاویان در مسابقه آیدایران بازدید و از کیفیت ساخت محصولات شرکت کاویان اطمینان حاصل نمودند. ویگمن در طی دیداری با حمید احمدزاده، طراح مدل کارِن، پیشنهادات و نظرات ارزنده ای را در جهت ارتقای طراحی در شیرآلات کاویان و در مورد مبحث صادرات به اروپا مطرح کردند.
(تعداد بازدید : 2641)
ارسال نظر
مهدوی 4 سال قبل
لغو
پاسخ
0-

مهندس احمدزاده یکی از حرفه ای ترین و با اخلاق ترین طراحان کشور هست آشنایی من با ایشان در نمایشگاه صنعت ساختمان بود

نظرات شما