سبد خالی است
ورود
تاریخ:۱۳۹۳/۰۸/۰۱

سیزدهمین نمایشگاه تاسیسات تهران مهر ماه ۹۳

سیزدهمین نمایشگاه تاسیسات تهران  مهر ماه ۹۳
شیرآلات کاویان در سیزدهمین نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی مورخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه ۹۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شرکت نمود. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های خاورمیانه است و همانطور که در سایت iranhvac.com آمده است در سال گذشته، ۴۳۵ شرکت صنعتی از ۲۵ کشور جهان در فضایی به مساحت ۲۵۴۴۶ مترمربع گرد هم آمده و در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
علاوه بر این که حضور در نمایشگاه فرصتی جهت آشنایی بازدیدکنندگان داخلی و خارجی با توانمندی‌ها، محصولات وخلاقیت های صنایع شرکت کننده است، پل ارتباطی جهت آشنایی تامین کنندگان و صاحبان تولید نیز می باشد.
همچنین نمایندگان شهرهای مختلف شیرآلات کاویان از غرفه خود در نمایشگاه تاسیسات تهران بازدید کرده و نظرات ارزشمندی را در جهت ارتقای محصولات و همکاری متقابل ارائه نمودند.
در میان انبوه محصولات ارائه شده در نمایشگاه، تنها محصولات خلاقانه نظر بازدیدکنندگان را جلب می نماید. با توجه به بازخورد این نمایشگاه، شیرآلات کاویان مزیت و قابلیت ارائه شیرآلات خاص را همچنان داراست و با معرفی مدل انحصاری و ثبت شده تیدا با ظاهری متفاوت در کنار سایر طرح های آرتا، آنیتا و پروانه در راستای تحقق رسالت خود که ارائه طرح های نوآورانه است گام بر می دارد.
شیرآلات کاویان از تمامی نمایندگان و بازدیدکنندگان گرامی که همانند گذشته با همراهی خود موجبات دلگرمی این مجموعه را سبب شدند صمیمانه تشکر مینماید.
(تعداد بازدید : 2509)
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
نظرات شما