,
سبد خالی است
ورود

4 گجت کاربردی برای شیر روشویی شما!

4 گجت کاربردی برای شیر روشویی شما!

گاهی اوقات یک ابزار معمولاً ساده و کم هزینه می تواند کارایی یک وسیله را چندین برابر کند. گجت شیرآلات یک نوع از این ابزارها است که با اتصال به شیرآلات مورد نظر شما می تواند قابلیت یا کاربرد جدیدی به آن بدهد و یا آن را برای منظوری خاص قابل استفاده کند. در واقع شما می توانید به جای خرید شیر روشویی جدید با کارایی خاص، فقط برای خرید یک گجت هزینه کنید تا شیر روشویی خود را شخصی سازی کنید. این گجت ها عبارتند از آب گرم کن فوری، نازل شاوری انعطاف پذیر، اکستنشن شیر روشویی، فیلتر حباب ساز و... . در این مقاله با چند گجت شیر روشویی آشنا خواهید شد.

گجت شیر روشویی چیست؟

گجت یک ابزار ساده یا پیچیده اما خلاقانه است، که با هزینه معقولی، قابلیت های جدیدی به یک محصول اضافه می کند و یا کارایی آن را بهبود می بخشد. شما به جای خرید چند محصول متفاوت جهت برطرف کردن نیازهای متنوع می توانید از گجت ها برای شخصی سازی یک محصول استفاده کنید. انواع گجت شیر روشویی مانند اکستنشن شیر روشویی، فیلتر حباب ساز با قابلیت چرخش، آب گرم کن متصل به شیر روشویی، نازل شاوری انعطاف پذیر و ... به همین منظور وارد بازار شده است. هر زمان که اراده کنید می توانید گجت را از شیر آب خود باز کنید و آن را به حالت اولیه برگردانید.

آب گرم کن فوری متصل به شیر روشویی

یکی از گجت های بسیار جذاب برای شیرآلات روشویی آب گرم کن فوری متصل به شیر روشویی است که با جریان برق یا باتری کار می کند. البته که این ابزار باعث بالا رفتن قیمت قبض برق نمی گردد، چرا که فقط در زمان باز کردن آب گرم فعال می شود. گرم کردن آب به وسیله آبگرم کن فوری بین 3 تا 5 ثانیه طول می کشد و دمای آب، بسته به حجم آب خروجی، در تابستان تا محدوده 30 تا 50 درجه و در زمستان تا محدوده 20 تا 40 درجه بالا می رود. شما می توانید دمای آب خروجی را در نمایشگر دیجیتال این ابزار مشاهده کنید. از آنجایی که برای استفاده از این گجت نیازی به نصب مخزن یا پکیج به صورت جداگانه ندارید، این محصول برای سرویس های بهداشتی و حمام های کوچک ایده آل است.

گجت شیر روشویی؛ آبگرمکن فوری متصل به شیر

نازل شاوری انعطاف پذیر شیر روشویی

نازل شاوری در واقع شیر روشویی شما را به یک شیر روشویی شاوری تبدیل می کند که خروجی آب معمولی فیلتردار نیز دارد. این گجت شامل یک سه راهی آب فیلتردار، گوشی شاوری با لوله پلاستیکی انعطاف پذیر و قلابی برای نصب بر روی دیوار است. یک سر این سه راهی به آبریز شیر روشویی متصل می شود، یک سر آن به گوشی شاوری و سر سوم آن خروجی آب به حالت معمولی است. گوشی شاوری می تواند برای مصارف شستشوی آسان تر سینک روشویی و یا نوزادان و خردسالان مورد استفاده قرار گیرد و چند حالت پاشش آب دارد که به کمک دکمه روی آن قابل تنظیم است. لوله پلاستیکی انعطاف پذیر دامنه دسترسی مناسبی را برای گوشی فراهم می آورد. پس از انجام کار گوشی بر روی قلاب روی دیوار قرار می گیرد و نظم سرویس بهداشتی حفظ می شود.

گجت شیر روشویی؛ نازل شاوری انعطاف پذیر

فیلتر حباب ساز شیر روشویی با قابلیت چرخش

فیلتر حباب ساز شیر روشویی در واقع یک پرلاتور دارای مفصلی با قابلیت چرخش 270 تا 360 درجه است. این فیلتر در واقع مانند پرلاتور عمل می کند و با ترکیب آب با هوا باعث می شود جریان آب خروجی از شیر روشویی بافتی لطیف پیدا کند و به اطراف نپاشد. علاوه بر این، فیلتر حباب ساز به واسطه قابلیت چرخش خود می تواند جریان آب را به سمت بالا نیز هدایت کند و در نتیجه شستن صورت و مسواک زدن را ساده تر و لذتبخش تر نماید. معمولاً خروجی این گجت دو حالته است و می توانید با چرخاندن آن نوع پاشش آب را تغییر دهید. چند لایه فیلتر در هم تنیده شده آلودگی های احتمالی آب را فیلتر می کند و خروجی خالصی در اختیار شما قرار می دهد.

گجت شیر روشویی؛ فیلتر حباب ساز شیر روشویی با قابلیت چرخش

معمولاً برای اضافه کردن قابلیت های جدید به انواع شیرآلات نیاز به خرید شیرآلات جدید وجود دارد. از آنجا که قیمت شیرآلات بالاست بسیاری از افراد از خیر جذابیت قابلیت های جدید می گذرند. امّا همانطور که دیدید، همیشه برای اضافه کردن امکانات بیشتر به شیر روشویی خود نیاز به هزینه های آنچنانی نیست. انواع گجت شیر روشویی برای همین منظور وارد بازار شده است تا قیمت شیر روشویی مانع برطرف کردن نیاز شما به کارایی بیشتر نباشد. به کمک گجت های شیرآلات مانند آب گرم کن فوری متصل به شیر روشویی، نازل شاوری انعطاف پذیر، اکستنشن شیر روشویی، فیلتر حباب ساز و ... می توانید با هزینه بسیار کم کارایی شیرآلات روشویی خود را افزایش دهید. این ابزارهای جذاب بر روی هر نوع شیر روشویی نصب می شود و بسیار کاربردی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع شیر روشویی می توانید راهنمای خرید شیر روشویی را مطالعه نمایید.


استفاده از اين مقاله صرفا با لينک فعال مجاز است.



دسته بندی: دانستنی های شیر روشویی بلاگ

ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

معرفی انواع شیر پیسوار و کاربرد و جنس آن

راهنمای قدم به قدم نصب شیر روشویی توکار

4 گجت کاربردی برای شیر روشویی شما!

راهنمای خرید و مقایسه انواع روشویی

بررسی خلاقانه ترین و جدید ترین مدل های شیرآلات روشویی!

شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد؟

معرفی مدل های شیر روشویی اهرمی ارزان کاویان

شیرآلات روشویی از نظر الزامات نصب چه تفاوتی دارند؟

راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر روشویی

نظرات شما