,
سبد خالی است
ورود

بررسی خلاقانه ترین و جدید ترین مدل های شیرآلات روشویی!

بررسی خلاقانه ترین و جدید ترین مدل های شیرآلات روشویی!

یک شیر روشویی جدید و خلاقانه نقطه شروع مناسبی برای تغییر دکوراسیون است و می تواند نقطه کانونی و یک سرویس بهداشتی و یا حمام باشد. جدید ترین مدل های شیر روشویی یا ایده و کانسپت طراحی خلاقانه ای دارند و یا تکنولوژی به کار رفته در ساخت و تولید آنها به روز است. پیشگامان تولید شیرآلات هر یک سعی در تولید خلاقانه ترین شیرآلات روشویی را دارند. بعضی از این محصولات باعث نزدیک تر شدن کاربران به طبیعت می شوند و بعضی حتی در شب با درخشش خود فضای سرویس بهداشتی را منحصر به فرد می کنند. در این مقاله به معرفی چند مدل از جدیدترین شیر های روشویی پرداخته شده است.

آنچه در این مقاله می خوانید:


1. شیر روشویی جدید حلقه ای

سان لیانگ، مدل جدید شیر روشویی را طراحی کرده است که در آن آب به فرم آبشار از مرکزی دایره ای شکل خارج می شود. با اینکه ممکن است بعد از گذشت چند ماه و قرار گرفتن در معرض مواد معدنی موجود در آب، این شیر به اندازه اولش زیبا به نظر نیاید، اما نوع طراحی تخت و فرم آب خروجی از آن، جریان روان آبشار را در ذهن بیننده تداعی می کند.

شیر روشویی جدید

2. شیر روشویی جدید موج درخشان

یکی از جدیدترین مدل های شیر روشویی توسط اسمیت نیونَم و گروه استودیو تاچ 360 طراحی شده است و درخشش آب را در طراحی منحصر به فردش به رخ می کشد. الهام بخش این شیر روشویی جدید و مدرن، موج های ریز سطح آب است. برای کنترل فشار و دمای آب در این شیرآلات روشویی جالب از یک گوی فلزی الکترونیکی استفاده می شود. حسگرهای الکترو مغناطیسی تعبیه شده موقعیت گوی را شناسایی و دما و فشار آب را تنظیم می کنند. سطح شیر با تغییر دمای آب، به رنگ آبی (نمایانگر آب سرد) و قرمز (نمایانگر آب گرم) در می آید.

جدیدترین شیر روشویی

3. شیر جدید روشویی با جریان چرخشی

این شیر روشویی منحصر به فرد، بدون کاهش فشار آب، مصرف آب را 15% کاهش می دهد و در عین حال زیبایی چشمگیری فراهم می آورد. پیچ و تاب جریان آب خروجی، حاصل از در هم تنیدن دو جریان جداگانه آب است که از دو قطعه با قطر متفاوت جاری می شوند. زمانی که شیر آب باز می شود، این دو قطعه در خلاف جهت یکدیگر حرکت می کنند و آب به شکل توری مشبک مایعی جاری می شود.

جدیدترین مدل شیر روشویی

4. شیر روشویی جدید استارک

این شیر مدرن و جدید روشویی با آبریز شیشه ای ظاهری با وقار دارد که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. فیلیپ استارک با الهام از شور و شوقش به آب به عنوان اکسیر زندگی این شیر روشویی منحصر به فرد را طراحی کرده است. پیچ و تاب آب که در بدنه شیشه ای این شیر قابل مشاهده است، زیبایی خیره کننده ای دارد و آب را به عنوان عنصری ارزشمند گرامی می دارد. این طرح استعاره ای است از آسیب پذیری منابع آب که برطرف کننده مهمترین نیز روزانه انسان است.

مدل های جدید شیر روشویی

5. جدیدترین شیر روشویی با پرینت سه بعدی

جدید ترین شیرآلات روشویی که با تکنولوژی پرینت سه بعدی تولید شده اند، تولید شیرآلات را وارد عصر جدیدی کرده اند. DVX از جمله پیشگامانی است که شیرآلاتی بسیار مدرن و خلاقانه را با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی وارد بازار کرده است. با استفاده از لیزر، تولید پرینت فلزیِ سه بعدی هر یک از این شیرآلات روشویی خلاقانه حدود 24 ساعت زمان می برد! در نهایت برای ایجاد ظاهری براق، ظریف کاری هایی دستی بر روی هر شیر انجام می شود.

مدل های شیر روشویی جدید

6. شیر جدید روشویی شیفتِر

با بهره گیری نوآوری در یکی از جدید ترین شیرآلات روشویی، علاقه مندان به ماشین، می توانند به صورت بهینه از آب استفاده کنند. با الهام گرفتن از جعبه دنده ماشین، شیرآلات جدید روشویی شیفتِر به مصرف کننده این اجازه را می دهد که میزان خروجی آب را تعیین کند. این طرح ساده و لوکس برای کسانی که به فکر محیط زیست هستند، انتخاب هوشمندانه ای است.

شیر آلات روشویی جدید

کدام یک از جدید ترین مدل های شیر روشویی توجه شما را بیشتر جلب کرده است؟ تصمیم گیری در این مورد ممکن است کمی دشوار باشد. در گذشته، قیمت شیرآلات و عملکرد بی نقص آنها فاکتورهای مورد توجه در هنگام خرید شیرآلات بودند. اما امروزه مدل های بسیار متنوع شیرهای روشویی خاص و لوکس رو به رو هستیم. هر کدام از این شیرآلات، جذابیت منحصر به فرد خود را دارند. جدید ترین شیر روشویی حلقه ای و استارک برای علاقه مندان به طبیعت طراحی شده اند و شیر روشویی خلاقانه شیفتر، علاقه مندان به ماشین را به خود جلب می کند! اگر به دنبال تغییر دکوراسیون هستید، می توانید از مطالعه راهنمای خرید شیر روشویی و بررسی شیرآلات روشویی جدید شروع کنید و در نهایت با توجه به فضا و قیمت شیر روشویی خلاقانه مورد نظر خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.


استفاده از این مقاله صرفا با لینک فعال مجاز است.



دسته بندی: دانستنی های شیر روشویی بلاگ

ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

معرفی انواع شیر پیسوار و کاربرد و جنس آن

راهنمای قدم به قدم نصب شیر روشویی توکار

4 گجت کاربردی برای شیر روشویی شما!

راهنمای خرید و مقایسه انواع روشویی

بررسی خلاقانه ترین و جدید ترین مدل های شیرآلات روشویی!

شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد؟

معرفی مدل های شیر روشویی اهرمی ارزان کاویان

شیرآلات روشویی از نظر الزامات نصب چه تفاوتی دارند؟

راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر روشویی

نظرات شما